۱۳۹۱ آبان ۱۷, چهارشنبه

روژان پیر صالحی

همیشه بعد از تموم شدن یه روز کاری وقتی‌ می‌رسم خونه اولین کاری که می‌کنم اینه که پیغام گیر تلفن رو چک می‌کنم، تا با شنیدن صدایی آشنا و گرم از عزیزایی که تو قلبم خونه دارن، خستگیم تبدیل بشه به بمب انرژی :)
چند روز پیش وقتی‌ رسیدم خونه دیدم که چراغ پیغام گیره تلفن مثل همیشه داره چشمک می‌زنه ، دو تا پیغام داشتم که هر دوش از یکی‌ از دوستان عزیز و مهربونم بود، ولی‌ متفاوت از همیشه ... این صدای صمیمی‌ از دختر کوچولویی میگفت که من در موردش شنیده بودم ...
"روژان پیر صالحی که ۲ سال پیش با شکستن ریموت ماشین پدرش باتری آن را بلعیده بود در اثر انتشار اسید باتری مری خود را از دست داد."
واقعاً برام باور کردنی نبود که خانواده روژان و مهم تر خود روژان کوچولو از من بخوان که به بیمارستانی که روژان در اونجا بستری هست برم برای دیدنش ...

اینکه برام باور نکردنی بود به این دلیل بود که با خودم یه عالمه فکر کردم که از میونه این همه آدم که روژانِ ۵ ساله میتونسته ببینه، من رو خواسته و مهمتر اینکه توی شهری به این بزرگی‌ چطوری تونستن دوستی‌ رو پیدا کنن که یکی‌ از دوستای منم هست یا اینکه روژانی که وقتی‌ عکسهاش رو دیده بودم قلبم رو به درد آورده بود و همیشه دوست داشتم می‌تونستم ببینمش و بتونم کمکی‌ باشم، حالا به هر نحوی ... توی یکی‌ از بیمارستانهای لندنِ و می‌خواد منو ببینه ...
به خدا گفتم خدایا مثل همیشه دوست دارم ...
خدایا از این که می‌تونم برم و روژان ۵ ساله رو که ۲ ساله داره از درد رنج میکشه رو ببینم ، شکرت‌ می‌کنم ...
این برای من یه نشونست ... خیلی‌ خوشحالم ...

روزی که داشتم میرفتم بیمارستان صدای قلبم رو میشنیدم...
به خودم قول دادم که نباید گریه کنی‌ ،اگه این کار رو کنی‌ روژان بیشتر میترسه، مثل همیشه قوی باش، وقتی‌ دیدیش بغلش کن ،ببوسش ، باهاش بازی کن و بهش بگو مطمئنم که خوبِ خوب میشی‌ :)
توی کارت پستالی هم که بهش دادم نوشتم ،که روژانِ گلم بهت قول میدم که خوبِ خوب میشی‌ چرا که نه ؟
در آخر اینکه هیچ وقت اولین باری که روژان رو دیدم و بغلش کردم رو فراموش نمیکنم ...
و امیدوارم که بتونم تا روزی که این فرشته کوچولو سلامتیش رو به دست بیاره در کنار روژان و خانواده محترمش باشم ...
دوستتون دارم ...
خیلی‌ زیاد ...
بوس ...

با همون قلب خوشگل ...

۱۳۹۱ مهر ۱۰, دوشنبه

عمر سفر کوتاه است

همیشه شنیده بودم که میگن عمر سفر کوتاهِ ... اما هیچ وقت پیش نیومده بود که تجربش کنم یا شایدم سفری به این اندازه طولانی نداشتم ... روزا همینطوری پشت سر هم دارن میگذرن ، منم دارم کم کم به روزای آخر سفرم می‌رسم . بعد از دیدن این برنامه مطمئنا میتونید این حس رو داشته باشید که شما هم در طول این سفر همراه من بودید .

با اینکه سفرِ من البته سفرِ ما همچنان ادامه داره و کلی‌ کار مونده تا اینکه قسمت‌های جدید برنامهٔ چرا که نه ؟ آمادهٔ پخش بشه (ای وای که یه عالمه کار دارم) ... اما هر موقع که یه کوچولو زنگ تفریح پیدا می‌کنم ، سریع شروع به نوشتن می‌کنم :) دقت کردم میبینم از وقتی‌ که سفرم رو شروع کردم تا امروز گلدون کاکتوسم یه عالمه قد کشیده ... یه کاکتوس به تمام معنا شده :)

در طول سفری که تا حالا داشتم ، تجربه‌های خیلی‌ جدید تری به دست آوردم ، آدمای مختلفی‌ رو با فرهنگ‌های خاص خودشون شناختم ، شهر‌ها ، غذا‌ها و کلی‌ چیزای دیگه ... یه مثال بزنم براتون ... مثلا اصلا باورم نمی‌شه که صدف دریایی خام رو خوردم :( وای ... 


این عکس اون صدف خامِ ... واسه بعضی‌ از کسایی که غذاهای دریایی رو دوست دارن خوشمزس ، اما واسه من ... چی‌ بگم ...اما خوب چرا که نه ؟ مگه نه ؟
راستی‌ ! چه خبرا ؟ خوش می‌گذره ؟ همه چی‌ اونجوری که دوست دارینه ؟ امیدوارم که باشه ، اما اگرم نیست، باید سعی‌ کرد که قابل دوست داشتن بشه :) هیچ کاریم نداره ، فقط باید اراده کنیم ، بخواهیم و اونوقته که میرسیم و به قول معروف: خواستن توانستن است.
دلم خیلی‌ خیلی‌ خیلی‌ زیاد براتون تنگ شده :) 
بی‌صبرانه منتظرم که برگردم به خونه :)
دوستتون دارم ... خیلی‌ زیاد ... بوس ... با همون قلب خوشگل مشگل ...
ندایی

۱۳۹۱ فروردین ۱۷, پنجشنبه

پاتیناژ

این هفته ندا تصمیم داره بره پاتیناژ یاد بگیره :)

یخ پالیزه یا پاتیناژ نام نوعی ورزشه که با اسکیت روی یخ انجام می‌شه و یکی‌ از زیباترین ورزش هاست، شامل کشش و حرکت بدن همراه با حفظ تعادله .

بی‌ گمان ندا همهٔ تلاشش رو می‌کنه که این ورزشو به خوبی‌ یاد بگیره و انجام بده ...

چرا که نه ؟
یکشنبه‌ها ۲۰:۳۰
این هفته ندا تصمیم داره بره پاتیناژ یاد بگیره :)

یخ پالیزه یا پاتیناژ نام نوعی ورزشه که با اسکیت روی یخ انجام می‌شه و یکی‌ از زیباترین ورزش هاست، شامل کشش و حرکت بدن همراه با حفظ تعادله .

بی‌ گمان ندا همهٔ تلاشش رو می‌کنه که این ورزشو به خوبی‌ یاد بگیره و انجام بده ...

چرا که نه ؟
یکشنبه‌ها ۲۰:۳۰